Optimizare SEO
tel. 0727712280 | office@webstreet.ro
Categorii  » Servicii SEO » Optimizare SEO on-page »

Newsletter

Pentru ca informatiile pentru optimizare SEO sa vina direct pe adresa ta de e-mail!

 Înscrie
 Anulează

Audit si evaluare SEO

Prin audit SEO (evaluare SEO) se intelege procesul prin care este identificata situatia de ansamblu a site-ului, sunt identificate eventualele probleme si sunt selectate solutiile ce trebuie aplicate pentru a imbunatati indexarea site-ului.

Exista cativa parametri standard prin care auditul SEO isi atinge scopurile. Iata o lista cu elementele pe care le urmarim:

Audit SEO

Imaginea de ansamblu

  • verificam paginile indexate
  • cautam denumirea companiei
  • verificam cache-ul Google pentru cele mai relevante pagini

Continutul

  • continutul paginii principale
  • paginile de intrare
  • paginile au continut real si relevant
  • cuvintele cheie sunt alese corect si integrate corespunzator in cadrul continutului
  • canibalizarea cuvintelor cheie
  • elemente de formatare a continutului
  • alegerea titlurilor pentru pagini
  • raportul intre continut si reclame

Continut duplicat

  • unicitatea link-urilor pentru accesarea aceleiasi pagini
  • cautari pentru a identifica duplicare de continut
  • verificarea altor site-uri ale aceleiasi companii sub aspectul continutului duplicat

Accesibilitate

  • utilizarea fisierului robots.txt
  • navigare cu JavaScript dezactivat, fara CSS, fara cookies
  • navigarea ca si Googlebot
  • afisarea corecta a site-ului in versiunile curente ale principalelor browsere web (Mozilla, Internet Explorer, Chrome, Opera)

Arhitectura site-ului

  • ierarhizarea paginilor
  • pagini de intrare
  • numarul paginilor - categorie
  • navigare paginata / fatetata
  • numarul de click-uri necesar pentru a ajunge la o pagina
  • prioritizarea continutului

Aspecte tehnice

  • utilizarea corecta a headerelor de tip 301
  • utilizarea de JavaScript
  • utilizarea de IFRAME-uri
  • utilizarea elementelor FLASH
  • viteza de incarcare a site-ului
  • text alternativ pentru imagini
  • verificarea erorilor folosind instrumente dedicate
  • site-map in format XML
  • site-map destinat vizitatorilor

Canonicalizare

  • URL-uri
  • link-uri interne
  • titluri de pagina (title tags)
  • etichete specifice paginilor (meta tags)

Evaluare SEO

Odata finalizata etapa de audit SEO trecem la o evaluare initiala a efortului necesar pentru punerea in practica a rezultatelor obtinute. Avand in vedere multitudinea de solutii tehnice care pot sta la baza construirii si functionarii site-urilor web, solutiile pe care le propunem in vederea obtinerii de rezultate SEO superioare pot include:

  • optimizari ale codului pe partea de server (fisiere htaccess, programare, interactiune cu bazele de date)
  • optimizari ale timpilor de transport server / vizitator (unificare de fisiere auxiliare, transmiterea fisierelor in forma arhivata, utilizare de sprite-uri)
  • imbunatatirea codului transmis catre browserul vizitatorului pentru o incarcare mai rapida
  • optimizare generala a site-ului in contextul back-link-urilor si a prezentei pe retelele sociale (Facebook, Twitter)
  • in anumite cazuri trebuie luata in calcul reproiectarea completa a site-ului si adoptarea unei solutii care prin modul in care a fost construita rezolva din start probleme legate de buna optimizare SEO - recomandam CMS.AXART, un sistem de administrare a paginilor web care acopera cerintele necesare pentru diferite tipuri de site-uri: site de prezentare, magazin online, site pentru agentii de turism.